Blog

Optymalizacja sklepu internetowego Możliwość komentowania Optymalizacja sklepu internetowego została wyłączona

Optymalizacja sklepu internetowego

Napisane przez w Sty 9, 2015 w Blog

Optymalizacja sklepu internetowego Jak sprawić, żeby nasz sklep internetowy był jeszcze lepiej widoczny w Internecie i przynosił coraz większe dochody? Bardzo ważne jest utrzymywanie dobrych relacji z klientami, to prawda, ale klienci muszą nas najpierw znaleźć. W tym może pomóc optymalizacja. Jeśli już wiesz, że warunkiem skutecznego wejścia na rynek jest jedna z pierwszych pozycji na liście wyników wyszukiwania, to spróbuj podjąć odpowiednie kroki w kierunku realizacji tego celu.     Co to jest optymalizacja sklepu? W dużym skrócie to podnoszenie jakości witryny sklepu. Jak wiemy, są dwa podstawowe warunki tego, czy sklep będzie zbierał zamówienia od klientów – po pierwsze promocja e-sklepu w Internecie, po drugie – przekonująca do zakupu oferta. Używając pojęcia oferta mam na myśli zarówno jej wygląd, jak i treść oraz projekt witryny. Spróbujmy zatem przyjrzeć się bliżej tym dwóm czynnikom     Promocja sklepu Pisząc o promowaniu w kontekście sklepów internetowych, musimy się przestawić na trochę inną terminologię. Nie wdając się w szczegóły, pozycjonowanie jest w gruncie rzeczy właśnie promocją sklepu internetowego w przestrzeni Internetu. Walka o jak najlepszą pozycję to często być albo nie być działalności gospodarczej. Pozycjonowanie to osobna dziedzina, dlatego warto skorzystać z usług firmy, która się w niej specjalizuje. Jednak zanim zlecimy działanie zewnętrznym ekspertom, sprawdźmy, czy zrobiliśmy już wszystko, by nasz...

Więcej
5 Sekretów na Temat Pozycjonowania Możliwość komentowania 5 Sekretów na Temat Pozycjonowania została wyłączona

5 Sekretów na Temat Pozycjonowania

Napisane przez w Paź 26, 2014 w Blog

O Czym Powinieneś Wiedzieć Zanim Zlecisz Usługę Pozycjonowania   Sekret #1 Czy wiesz że pozycjonowanie na frazy lokalne z nazwą miasta lub dzielnicy w tytule może podwoić twój biznes? Wiele osób wyszukujących konkretnych usług w sieci dodaje nazwę miasta lub dzielnicy do jej wyszukania. Wiele firm popełnia błąd, pozycjonując się na frazy ogólne, nietargetowane, które w efekcie nie przynoszą klientów ponieważ są wyszukiwane głównie w celu znalezienia informacji. Sekret #2 Czy wiesz że prawidłowa optymalizacja treści na stronie to ponad połowa sukcesu, jeśli chodzi o pozycjonowanie? Jeśli twoja strona nie jest prawidłowo zoptymalizowana, nawet 1000ce linków nie pomogą w jej wywindowaniu w wynikach wyszukiwania. Sekret #3 Zastanawiasz się dlaczego twoja strona traci ranking pomimo dodawania coraz to większej ilości linków i korzystania z usług SEO? Skontaktuj się ze mną a chętnie ci wyjaśnię co jest tego przyczyną. Powiem ci również jak skutecznie wybrać firmę lub osobę do pozycjonowania twojej strony i jakich metod się wystrzegać. Sekret #4 Czy wiesz że Google potrafi kilka razy dziennie zmieniać ustawienia wyszukiwarki – od zmian kosmetycznych po aktualizacje w algorytmach. Jeśli używasz tych samych metod pozycjonowania jakich używałeś kilka miesięcy temu, już jesteś do tyłu. Na rynku jest wiele firm pozycjonujących korzystających z tych samych metod od lat! Obejrzyj mój darmowy kurs multimedialny...

Więcej
Domena typu EMD czy Brand Name? 1

Domena typu EMD czy Brand Name?

Napisane przez w Paź 26, 2014 w Blog

Tanie i skuteczne pozycjonowanie stron internetowych | BluSEO http://BluSEO.pl/ pozycjonowaniestronwww W BluSEO pozycjonujemy i optymalizujemy witryny internetowe bezpiecznymi i niedrogimi metodami zgodnie z polityką Google.   Dlaczego te meta tagi przewyższają skutecznością poprzednie?   Po pierwsze BRANDING. „EMDs” czyli domeny zawierające dosłowne słowo kluczowe w nazwie to przeżytek. Takie domeny bardzo trudno się pozycjonują i są bardzo wrażliwe na filtr związany z nadoptymalizacją. Ponieważ zawierają główne słowo kluczowe w każdym adresie URL!   Ponieważ do niedawna EMDs były bardzo skuteczne i Google przeważnie dawał im priorytet jeśli chodzi o ranking, wiele osób nadużywało tego co w efekcie zostało ukrócone.   Niektóre firmy nawet opierały cały swój biznes model na tego typu domenach, rejestrując je masowo i odsprzedając. Niestety po nowych aktualizacjach algorytmów, Google nie daje im tyle uwagi co wcześniej no i pozostaje problem z nad optymalizacją.   Niektórzy mogą powiedzieć że przecież „BluSEO” to EMD na frazę BluSEO i to prawda. Lecz w dziwny sposób linki zawierające nazwę firmy – branding najczęściej nie „wzbudzają” filtra tak łatwo jak fraza kluczowa.   Dywersyfikacja tagów bogata w słowa opisowe i synonimy daje Google znać, że nasza strona jest „naturalna”. Nie manipulujemy treścią aby osiągnąć wyższy ranking, ponadto logicznie rozumując nie jesteśmy monotematyczni używając jedynie frazy „pozycjonowanie stron” lecz mówimy również...

Więcej
Pozycjonowanie Linkami – Dobre czy Złe? Możliwość komentowania Pozycjonowanie Linkami – Dobre czy Złe? została wyłączona

Pozycjonowanie Linkami – Dobre czy Złe?

Napisane przez w Paź 24, 2014 w Blog

Dla wielu osób synonimem pozycjonowania są linki. Faktycznie linki nadal odgrywają dużą rolę jeśli chodzi  o ranking stron.   W końcu każdy link to swego rodzaju „głos” na naszą stronę. Im więcej głosów, tym więcej osób o nas mówi czyli tym bardziej popularna jest nasza strona.   Czy aby na pewno? I tak i nie. Jest jednak ogromna różnica skąd dany link do naszej strony „dochodzi”. Problem polega na tym, iż większość stron na których możemy zamieszczać linki to strony na których każdy może zamieścić link.   Software taki jak SEnuke, Scrapebox czy GSA Search Engine Ranker to wszystko programy do zamieszczania masowych linków.   Cały trik polega na tym aby „zdobyć” linki do naszej strony, których nie da rady zamieścić żadnym narzędziem ani w darmowy sposób. Taki link jak najbardziej ma większą wartość ponieważ – z tej strony prawdopodobnie nie wychodzą setki innych linków a co za tym idzie Kowalski nie zamieści tam swoich linków.   Jak Google Decyduje o Rankingu Naszej Strony   Google sprawdza w jakim stopniu nasza strona jest adekwatna do wpisanego zapytania w wyszukiwarkę i wyświetla nam wyniki, które ma w swoim indeksie – mniej lub bardziej aktualne. Duuh?   Mogłoby się to wydawać proste i oczywiste, jednak tak nie jest. Wiele osób nadal...

Więcej
Dobry Link vs Zły Link Możliwość komentowania Dobry Link vs Zły Link została wyłączona

Dobry Link vs Zły Link

Napisane przez w Sty 23, 2014 w Blog

Jeśli masowe linki są złe lub mało wartościowe to skąd brać te dobre? Oczywiście nie mówię, że w ogóle nie powinniśmy mieć linków pochodzących z forów czy blogów typu blogger, bo przecież każdy ma prawo mieć profil na forum. Jednak 1000 takich linków wygląda nieco nienaturalnie, gdyż zakłada że mamy konta na 1000 forach co jest podejrzane.   Nie dajmy się również zwieść poprzez fakt, że im więcej dana witryna ma zaindeksowanych stron w Google tym lepiej. Google „widzi” jedynie 1-3 linki na danej domenie, reszta jest ignorowana i nie wpływa na ranking. Gdyby tak było – jeden link w stopce forum zamieniłby się w 1000 (jeśli forum ma 1000 podstron) i najprawdopodobniej doprowadził do filtra nałożonego przez algorytm analizujący ankory.   Link wartościowy to link pochodzący z domeny głównej witryny bądź podstrony o dużym autorytecie w Google. Jednym z wyznaczników może być wartość PR takiej strony wyższa od 0, choć nie zawsze.   Nie mówimy tutaj o linkach w stopce lub sidebarze, tylko linkach z treści artykułu. Google „wie” że linki ze stopek lub z boku strony są najczęściej linkami kupionymi i nie daje im tyle uwagi co linkom z treści.   Pierwszym sposobem będzie skontaktowanie się z webmasterem strony i poproszenie o możliwość „guest postu”.   Temat...

Więcej